Latido
Leonor (45) has tried everything to get pregnant. At an audition she meets Emilia, a teenager (16) who is a very talented ballet dancer, but her career will be cut short when she gets pregnant. They will make a deal and share the pregnancy process. Which seems like just a transaction to get what they want, but becomes another way to look at motherhood.