Lava
A trippy, jet-black and bleakly comic crime thriller. Critically acclaimed, this 'hilarious, violent, sophisticated and original' cult Brit-flick sees lives recklessly fated when a botched vendetta spirals absurdly and violently out of control, amid the swirl and chaos of the Notting Hill Carnival. 'A tough, brutal foul-mouthed movie'.