Lavender
(Cantonese with English subtitles) An urban fairytale where Kelly Chen stars as an aroma therapist who is having trouble moving on after her boyfriend passed away. Until one day, an angelic presence, played by a boyish Takeshi Kaneshiro, falls from the sky and into her lap.