Lea: Light Engineering Android
A ruthless scientist, Cal Zimmerman, is being interrogated about an experiment that he performed two years ago. During the same period, Abel, a depressed workaholic in a science research lab, who had lost his wife and only daughter in a fatal accident, discovers the clone of his daughter in his house. Lea is a mind-bending, suspenseful journey into the near future, where clones and androids will be living among us.