Leave
LEAVE is a psychological thriller that stars “Band of Brothers” alums Rick Gomez, Frank John Hughes and Ron Livingston. Henry Harper (Gomez) has it all, a beautiful wife (Vinessa Shaw) and a successful writing career as a novelist. But every night he is haunted by a deadly dream that he cannot stop. His therapist (Livingston) convinces Henry, that the only way to understand what the dream means is to write his way through it – leading him to travel to his remote second home and begin work on his next novel, a thriller. While travelling he encounters a strangely familiar drifter (Hughes) who confronts him with information that threatens to turn his perfect life into a never-ending nightmare.