Leaving Bountiful
Raised in the polygamous fundamentalist cult community of Bountiful, British Columbia, Debbie Palmer survived sexual abuse and persecution to escape with her six children, beginning a life-long commitment to activism for other survivors of the illegal cross-border sex trade.