Leonard Cohen: Live in London
Leonard Cohen's Live In London documents the singer-songwriter-musician-poet's historic concert recorded on July 17, 2008 at London's O2 Arena. Cited by Lou Reed as among the "highest and most influential echelon of songwriters', Cohen's return to live performance has received unanimous accolades.