Les anges gardiens
A priest and a nightclub owner go on a wild caper that drags them from Paris to Hong-Kong and back again. The stakes are not to be sneezed at: 40 million dollars and the life of a five year-old Chinese boy. And if that weren't bad enough, two meddling guardian angels show up and make matters worse!