Les Cowboys
A vast prairie, a country and western gathering somewhere in the east of France. Alain is a central figure in this community. He's dancing with his daughter, Kelly, 16, as his wife and their young son, Kid, watch from the sidelines. But on this day, Kelly disappears, and the family falls apart. Alain embarks on a relentless search for his daughter, even though it costs him everything and takes him to some far-off places. Dark unsettling places, where his sole support is Kid, who sacrifices his youth to accompany his father on this seemingly endless quest.