Let Me Go
In the Swiss alps, seamstress Claudine (Jeanne Balibar) has a risqué arrangement at the local hotel. In exchange for a tip, the concierge provides her with intel on the available bachelors on brief stays who she pursues for quick sexual trysts. After repeat chance encounters with an attractive German photographer, an unlikely connection is formed. "A fascinating examination of the human condition," "Let Me Go" sensually evokes the complexities of self-liberation and redefinition in "one of the year’s most audacious debuts" (International Cinephile Society).