Let's Play Two
Let's Play Two is a documentary film that chronicles Pearl Jam's performances at Wrigley Field during the Chicago Cubs 2016 season. With Chicago being a hometown to Eddie Vedder, Pearl Jam’s relationship with the city, the Cubs and Wrigley Field is unparalleled in the world of sports and music.