Lifechanger
Drew has an identity problem. Every few days, he has to shape-shift, or face a painful death. He has to find someone and make a copy. He takes everything: their looks, memories, hopes and dreams. Their entire life. He becomes them, and they die horribly. Lately, the changes are becoming more frequent. Facing his imminent death, Drew sets out on one final blood-soaked mission.