Little Darlings
Well-educated and well-traveled Ferris (Tatum O'Neal) is a child of privilege. Angel (Kristy McNichol) is "cool," streetwise and tough. They’re brought together for a season of summer camp, with intended fun and friendship sometimes turning into rivalries. With bets placed and money at stake, the other campers choose sides as Ferris and Angel are goaded on: whoever loses her virginity first... wins! Amid the classic camp conflicts—food fights, "sneak-outs" and crushes—Angel and Ferris deal with their own growing sexual awareness.