Little Terrors
A 13-year-old American boy is recruited by terrorists to bomb a U.S. embassy in Delhi. After being brainwashed he is sent to live with a Muslim family prior to the attack. However, the man harboring him begins to play a dangerous game when he attempts to convince the boy not to go through with the bombing.