London
This twisted and obsessive love story follows Syd (Chris Evans), a strung-out, wealthy 20-something whose life is about to go from meaningless to futile. After a massive binging and drug spree, he awakes to the news that he is about to lose his "one true love" London (Jessica Biel) forever: Syd's ex-girlfriend is moving from New York to Los Angeles. Syd has one more chance to win her back, tonight, at her going-away party. Syd stocks up on cocaine and goes off to the party with Bateman (Jason Statham), a young English banker/part time drug dealer he's just met. Throughout the evening, however -- punctuated by regular drug breaks in the bathroom -- we discover that Syd's relationship problems involve more than friction with his girlfriend. Is there a light at the end of his tunnel?