Looking for Cole
Cole Porter is one of the most famous American artists of the past century. Surprisingly, this new film is the first in-depth documentary that gives a unique insight into his life and work. Porter expert Wilfried van den Brande travels in Porter’s footsteps and sheds new light on this extraordinary composer.