Los ojos del mar
Hortensia, a native of Tuxpan, Mexico, brings with her a troubled past and embarks on a journey by land and sea to gather testimonies and memories from the crew of a fishing boat that disappeared several years ago in Veracruz. The journey becomes a search for existence surrounding death and its mythologies.