Losin' It
Teen sex comedy set in 1965 which follows four Los Angeles school friends, Woody, Dave, Spider, Wendell and the series of misadventures they get into when they travel south of the border to Tijuana, Mexico for a night of cruisin', causing trouble, and to settle a pact to lose their virginity before the night is over, while a young woman, named Kathy, accompanies them for different reasons: to arrange a quick divorce from her husband.