Love Beats
Edu is a young musician who will have to temporarily abandon his monotonous life in dreary London to return to his hometown in Spain for his brother's wedding. After years away, a sense of strangeness and nostalgia leave him feeling like he's on the outside looking in until, gradually, the reunion with friends, family and especially, Alicia, his secret crush and his best friend's girlfriend, bring out feelings that he thought he had gotten over.