Nick Cannon ("Drumline," "Men in Black II") stars as an unpopular high school senior who hires a cheerleader (Christina Milian "The Wood," "American Pie") to pose as his bogus girlfriend in order to improve his social status, and who must rein in his newfound ego before he loses his true friends and a chance for real love in this modern update of the 1987 feature "Can't Buy Me Love". Also stars award-winning comedian Steve Harvey ("The Original Kings of Comedy," TV's "Steve Harvey's Big Time Challenge") and Kenan Thompson ("Big Fat Liar," TV's "Kenan & Kel").