Lucid
Zel lives a lonely existence in his small flat, pining after his attractive neighbour but too shy to make the first move. When a sleep expert suggests he tries lucid dreaming everything starts to change, as Zel enters a world unlike anything he has experienced before where fantasy and reality start to blur into one.