Lucky Luke: Daltons on the loose
The Daltons are delighted when their prison guard decides to throw a birthday party... The four brothers take advantage of this ideal situation to make a spectacular escape! Of course, Lucky Luke is immediately designated to find them, helped by Rantanplan the dumbest dog in the Wild West. Surprisingly the Daltons' trail leads to North Canada. Will they possibly seek refuge with their "sweet" Ma Dalton?