Luis and the Aliens
12-year-old Luis often feels lonely. He doesn't have any friends and his ufologist-dad doesn't have any time for him because he spends all his time trying to prove the existence of intelligent life. Even the principal of his school thinks Luis is neglected and should be sent to a home. Luckily help is on its way from a faraway galaxy when three goofy aliens crash almost on Luis's doorstep.