Lula, the Son of Brazil
Based on real facts, the film tells the trajectory of Luiz Inácio Lula da Silva from his childhood in the interior of Pernambuco to the times of union militancy in São Paulo in the 80s and his imprisonment during the military dictatorship, at the age of 35.