Lyd
This sci-fi documentary shares multiple pasts, presents, and futures of the city of Lyd in Palestine/Israel, once a bustling Palestinian town until it was conquered when the State of Israel was established in 1948. Lyd dares to ask the question: what would the city be like had the Israeli occupation never happened?