Madame Hofmann
"Welcome to my life" is a phrase Sylvie Hofmann repeats almost every day. Sylvie has been an executive nurse at the north hospital in Marseille for 40 years. Running is her life. Between her patients, her sick mother, her husband and daughter, she has always dedicated her life to others. What if she decided to think about herself for a while? To retire?