Magazine Dreams
Killian Maddox (Jonathan Majors) is consumed by his dream of becoming a world-famous bodybuilder and one day gracing the cover of fitness magazines. He lives a lonely, regimented life, and his relentless drive for perfection only pushes him deeper towards self-destruction, but beneath his tenacious pursuit of superstardom lies a desperate, aching need for human connection. As he battles both the limits of his physical body and his own inner demons, Magazine Dreams explores the lengths one man will go to in his haunting quest for recognition in a world that often overlooks him.