Mahanati
Mahanati is a film about the rise of the first female south Indian superstar - Savitri. Her story one of the most heart wrenching romantic tragedies of our times.This film tells a story of the Mahanati; her life, her journey to fame, and the dramatic downfall. Keerthy Suresh, elegantly brought Savitri to life, and Gemini Ganesan, played by Dulquer Salman, makes this film a true pleasure to watch.