Mahler - Symphony No. 7
The Dutch conductor Bernard Haitink conducts the Berliner Philharmoniker in the Seventh Symphony by Gustav Mahler. This symphony for a big orchestra premiered in 1908 in Prague under the baton of the composer himself.