Mahmood
Through the voice of Alessandro, the docufilm tells the story of how he became Mahmood. From his launch at Sanremo to being a global superstar. An intimate film made up of solitary moments, important relationships and huge crowds. An inner journey with music at its core and where love and absence manage to coexist.