Malanova
Matteo and Riccardo are a couple, and they are celebrating their sixth month anniversary, but the romantic time is interrupted by the news that Matteo is HIV positive. Suddenly everything changes. Matteo, distressed and hearing-impaired, closes in on himself, while Riccardo, overwhelmed by fear and uncertainty, refuses to know his own status.