Mambo Dreams
Perez Prado, the King of Mambo, wakes up in Mexico City in 2020. He is looking for Magdalena, the love of his life. During his adventure he meets Lazaro, a young man who will guide him through the city. He will realize that the nightlife and his music are still alive while he finally finds Magdalena.