Mangoré
The life of legendary guitarist Agustin Barrios is magnificently brought to life in this powerful and romantic biopic. Raised in Paraguay, young Barrios shows incredible talent for music. Growing to live his life “for art itself”, he travels the world performing under the stage name of Mangoré, but he is ultimately forced to choose between the love of his family and the love of his art.