Mankiller
This is the story of an American hero, who humbly defied all odds and gave a voice to the voiceless. And yet few people know her name. Mankiller examines the legacy of Wilma Mankiller, who overcame rampant sexism and personal challenges to emerge as the Cherokee Nation’s first woman Principal Chief in 1985. Wilma was featured on the US quarter issued by the US Mint in 2022.