Manu Katché - The scOpe
Manu Katché, one of France's most famous jazz drummers, presents his album “The scOpe” at the Festival Jazz au Sommet 2020. Katché is joined by Jérôme Regard on bass, Alfio Origlio on piano, Walter Ricci on vocals, and Patrick Manouguian on guitar.