Marcello Mio
This is the story of a woman named Chiara. She is an actress, the daughter of Marcello Mastroianni and Catherine Deneuve. During a summer that sees her reality fall into disarray, Chiara decides to live as her father. She dresses like him. She speaks like him. Chiara’s impersonation is so convincing that people around her begin to believe. They call her “Marcello.”