Maria And I
María lives with her mother May, in the Canary Islands, 3,000 km from Barcelona, where Miguel Gallardo has his home. Sometimes Miguel and María go on holiday together, spending a week at a resort in southern Gran Canaria, a rather unusual setting where the guests don't normally include a single father and his fourteen year-old autistic daughter. This is the story of one of their journeys, but above all it's an original tale, full of humor, irony and sincerity, about how to live with a disability.