Maria Candelaria
Maria Candelaria and Lorenzo Rafael want to get married but they don't have money. Maria Candelaria falls ill and Lorenzo Rafael steals medicine to cure her. He goes to jail and she is stoned to death by locals, who think she posed nude for a painter.