Marked Men: Rule + Shaw
Shaw, a pre-med student, has loved Rule, a rebellious tattoo artist, for years, though he’s only ever seen her as a family friend. After one uninhibited night, they’re forced to confront buried feelings while navigating grief, family expectations, and fear of commitment—testing whether love between two people from such different worlds can truly survive.