Marley & Me
Marley is a yellow lab adopted by John Grogan (Owen Wilson), a columnist for the Philadelphia Inquirer, and his wife (Jennifer Aniston). Their idea was to give them a taste of parenthood, but the dog proved to be a hyperactive handful. He wreaks havoc, gets kicked out of obedience school and gets even worse when the children begin to arrive, yet becomes an indispensable part of the family. An adaptation of John Grogan's bestselling memoir about an incorrigible Labrador retriever.