Marry Me, Dude
Yassine is Moroccan and dreams of studying architecture in France. When his whole village is contributing to send him there, he gives the best of himself, but fails the final exam because of the first drink of his life! He can't disappoint his family, in the rush he decides to marry his best buddy, Fred, to get a visa! But between an inspector who is determined to unmask this sham marriage, an invasive mother hen who shows up unexpectedly and Claire, his childhood sweetheart whom he has never forgotten, nothing is going to happen as planned! Yassine soon discovers that it isn¿t so easy to lie, and even less so about her sexual orientation!