Mary Poppins Returns
The magic returns in Disney’s reimagined classic as Mary Poppins (Emily Blunt) helps the Banks family remember the joy of what it’s like to be a child. Together with her friend Jack the lamplighter (Lin-Manuel Miranda), fun is brought back to the streets of London in celebration that everything is possible…even the impossible!