Más Amaneceres
Mas amaneceres is the story of an 11 year old boy (Diego) living in a small fishing community north of Mexico. Eva, the only child of Maria and Jacinto, is about to turn thirteen. While Eva dreams of celebrating her birthday, a series of events are about to affect their lives forever. For Eva, Diego is the only light in the darkest hour before dawn.