Masters of Surf
This fast paced hard hitting action film showcases the biggest names in surfing. Surfing legends like Kelly Slater, Jaime Obrien, Shane Dorian, Rob Machado and Dane Reynolds. With a sick punk rock soundtrack by Anchors For Arms. Highlights include Tom Curren mind bending tube rides at Sandpit, Jaime Obrien getting so pitted and tubed and Dane Reynolds throwing huge airs.