Max Cloud
When video-game enthusiast, Sarah is transported into her favorite game, she finds herself on an intergalactic prison, home to the most dangerous villains in the galaxy. The only way to escape the game is to complete it. Teaming up with space hero, Max Cloud (Scott Adkins), Sarah battles the terrifying planet while her best friend, Cowboy, controls the game from her bedroom in Brooklyn.