Maya the Bee Movie
MAYA THE BEE MOVIE follows the adventures of curious baby bee Maya (voiced by Coco Jack Gillies), who's so excited to learn everything about being a bee that she inadvertently keeps breaking bee colony rules. The elder Queen Bee (Miriam Margolyes) thinks Maya is cute, but the queen's rigid advisor, Buzzlina (Jacki Weaver), thinks she's a pest. After Maya escapes the hive and makes the acquaintance of a grasshopper and a young hornet, she returns ready to share her stories ... but is promptly banished by Buzzlina. Meanwhile, Buzzlina has a nefarious plan to frame the hornets for stealing the season's crop of royal jelly so she'll have an excuse to wage war against them.