Mazes and Monsters
The line between fantasy and fact becomes blurred within the supposed shelter of a role-playing game, as four friends slip dangerously deep into their creation. Based on Rona Jaffe's cult classic novel, MAZES AND MONSTERS showcases Tom Hanks as a man caught in a game more dangerous than he and his friends could ever imagine.