Meanwhile on Earth
Elsa’s astronaut brother Franck vanished into outer space. Frozen by grief, Elsa spends her days obsessing over Franck’s disappearance, retreating into an imaginary world where her brother is still with her. Just when all hopes of ever recovering Franck seem lost, Elsa receives a transmission that only she can hear, from an extraterrestrial entity who offers to bring Franck back—for a price.