Meat Stew, Original Recipe
Meat Stew, Original Recipe is a comedy about the history of Chahuita (Tara Parra), an excellent housewife and great cook, famous for preparing a mole of pot of unique flavor, who when dying forces her relatives to disentangle a series of incredible family secrets.