The Miracle On 34Th Street
One Kris Kringle, a department-store Santa Claus, causes quite a commotion by suggesting customers go to a rival store for their purchases. But this is nothing to the stir he causes by announcing that he is not merely a make-believe St. Nick, but the real McCoy!. This special rendering of this Yuletide fantasy is a heartwarming treat for the entire family.